Jak pozbyć się nadwagi z brzucha i pośladków?

Według najnowszych szacunków, nawet połowa Polaków ma problem z nadwagą. Społeczeństwo narzeka na nadmiar kilogramów, którego głównymi przyczynami są nieodpowiednia dieta oraz tzw. siedzący tryb życia.

Nadwaga najczęściej pojawia się w okolicach brzucha, pośladków oraz ud. Jej usunięcie nie należy do zadań najłatwiejszych, dlatego też sporo osób po prostu nie podejmuje wyzwania odchudzania. To bardzo duży błąd. Wszakże, nadwaga poza tym, że stanowi poważny defekt kosmetyczny może stanowić przyczynę wielu chorób, takich jak chociażby nadciśnienie tętnicze czy miażdżyca.

Jak wyeliminować nadwagę?
Proces odchudzania nie należy do łatwych. Niezbędna jest tzw. samodyscyplina oraz zaangażowanie. Wszak, odchudzanie wymaga zmian w odżywianiu oraz trybie życia. Innymi słowy, musimy zastosować się do diety oraz wzmóc aktywność fizyczną.

Dieta na odchudzanie powinna cechować się tym, że jej bilans kaloryczny będzie obniżony. Wystarczy jeść mniej o 200-300 kcal w skali dnia, aby szybko i efektywnie eliminować tkankę tłuszczową. Wszak, obniżona wartość kaloryczna skutkuje tym, iż zmuszamy organizm do pozyskiwania energii z innych źródeł, a konkretniej – z materiału zapasowego, którym rzecz jasna jest tkanka tłuszczowa.

Jeśli zaś chodzi o aktywność fizyczną, to jest ona zależna oczywiście od naszych zdolności motorycznych. Plan treningowy należy dostosować w taki sposób, by intensywność nie przekraczała poziomu 75% tętna maksymalnego. Należy realizować ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Ogromna rola suplementacji w procesach odchudzania
Coraz więcej uwagi poświęca się suplementom diety. Wszak, stosowanie rozmaitych środków może spotęgować efektywność o 10-30%. Takie wyniki pozwalają skrócić czas odchudzania i jeszcze szybciej osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

Spośród dostępnych suplementów diet, największą efektywnością mogą pochwalić się te, które w swoim składzie zawierają jedną z poniższych substancji, a mianowicie:

  • Błonnik
  • Kwas chlorogenowy
  • Kwasy hydroksycytrynowy

Stosowanie suplementów diet należy realizować zgodnie z zaleceniami producenta.

Nasz propozycja: zielony jęczmień
Receptą na odchudzanie bardzo często okazują się suplementy diet. Oczywiście ich stosowanie powinno iść w parze z dietą i jadłospisem. Dzisiaj pragniemy przedstawić absolutny HIT ostatnich miesięcy – zielony jęczmień.

Zielony jęczmień – co to jest?
Zielony jęczmień to suplement diety będący dziełem amerykańskich naukowców. To właśnie w Stanach Zjednoczonych zapoczątkowano modę na ten suplement. I całkiem słusznie! Wszakże, zielony jęczmień to doskonałe i w pełni bezpieczne rozwiązanie na zbędne kilogramy.

Zielony jęczmień to przede wszystkim bogactwo w błonnik. Ta substancja odpowiada w organizmie między innymi za:

  • Ograniczenie wchłaniania „złego” cholesterolu i trójglicerydów
  • Poprawę (przyśpieszenie) pracy układu trawiennego
  • Oczyszczenie jelit z toksyn i złogów tłuszczu
  • Ograniczenie apetytu (hamuje łaknienie)
  • Profilaktykę chorób serca i naczyń krwionośnych

Zielony jęczmień to także, witamina C i beta-karoten. Dzięki temu, nie tylko schudniemy, ale także wzmocnimy organizm i aktywizujemy układ odpornościowy.

Zielony jęczmień: skuteczność, bezpieczeństwo i szybkość działania
Zielony jęczmień to niewiarygodnie skuteczny suplement diety. Pozwala chudnąć w naprawdę szybkim tempie. Opinie konsumentów mówią nawet o trzech-czterech kilogramach na tydzień.

Co ważne, zielony jęczmień jest w pełni bezpieczny. Nie powoduje absolutnie żadnych skutków ubocznych. Nie osłabia organizmu. Nie powoduje efektu „jojo”.

Czy nadal masz wątpliwości? Jeśli tak, wejdź na zaprzyjaźnionego nam bloga – blogeraska.pl, który pozwoli Ci rozwiać wątpliwości. Znajdziesz tam szczegółowy opis działania, składu oraz rekomendowane produkty z zielonym jęczmieniem. Nie czekaj, rozpocznij proces odchudzania już teraz. Życzymy powodzenia!

Dodaj komentarz