Łatwe i szybkie odchudzanie – czy jest możliwe?

Co do tego, że otyłość jest niesamowicie groźną chorobą nie ma żadnych wątpliwości! Według Światowej Organizacja Zdrowia, ilość zgonów wynikających z nadmiaru tkanki tłuszczowej w organizmie, może być równa nawet trzem milionom.

Mimo tego, nadal wiele osób najzwyczajniej w świecie – lekceważy otyłość i nie dba o prawidłową masę ciała. Co zrobić, aby ta sytuacja uległa zmianie? W jaki sposób można schudnąć?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest bardzo trudna. Wszak, interweniują nawet rządy poprzez realizację kampanii społecznych, których celem jest uświadomienie społeczeństwa. Niestety, jak pokazuje trend wzrostowy (każdego roku liczba osób z nadwagą i otyłych wzrasta) – skuteczność tego typu działań nie stoi na odpowiednim poziomie. W praktyce – kampanie społeczne pomagają tylko tym, którzy tej pomocy oczekują. Wszak, aby schudnąć przede wszystkim trzeba CHCIEĆ.

Chcesz schudnąć? Dowiedz się jak to zrobić szybko, łatwo i przyjemnie!
Być może powyższe sformułowanie sugerujące, że odchudzanie może być szybkie, łatwe i przyjemne, dla części czytelników brzmi jak slogan reklamowy. Nic bardziej mylnego! Gwarantujemy, że po przeczytaniu tej publikacji zrozumiesz, że odchudzanie wcale nie musi być tak trudnym zadaniem.

W naszej ocenie, wszystko rozpoczyna się w głowie. Jeśli nieodpowiednio nastawimy się do tego procesu, to istnieje obawa, że proces redukcji zbędnych kilogramów faktycznie będzie arcytrudnym i uciążliwym zadaniem. Dlatego też, zachęcamy do pozytywnego myślenia – ono ma fundamentalne znaczenie dla naszej motywacji. Poniżej dowiesz się jak zadbać o dwa kluczowe procesy redukcyjne – dietę oraz aktywność fizyczną.

Zdrowa, przyjemna i skuteczna dieta na odchudzanie
Dla wielu osób, zmiana nawyków żywieniowych to prawdziwe wyzwanie. Jeśli jednak podejdziemy do tego w odpowiedni sposób, może się okazać, że… dieta będzie przyjemna, smaczna, zdrowa i co najważniejsze – efektywna.

Najlepszym tego przykładem jest tzw. dieta pudełkowa (catering dietetyczny), który stanowi prawdziwe wybawienie dla wielu osób. W związku z tym, pragniemy na podstawie tej formuły odżywiania przedstawić kluczowe zasady diety odchudzającej:

  • Regularność
  • 4-5 posiłków na dobę
  • Prawidłowy bilans posiłków
  • Urozmaicenie posiłków
  • Smaczność

Gwarantujemy, że jeśli Twoja dieta będzie wyglądała w taki sposób, to nawet nie pomyślisz o tym, że tak naprawdę uczestniczysz w procesie odchudzania.

Przede wszystkim, regularność ma na celu poprawić pracę układu trawiennego i przyśpieszyć tempo metabolizmu. Celem zwiększonej ilości posiłków (4-5) jest dostarczanie niezbędnych materiałów na bieżąco.

Z kolei, bilans wartości odżywczych ma regulować i pozwalać na stałą kontrolę masy ciała. Kwestie urozmaicenia i smaczności diety – mają kluczowy wpływ na pro-zdrowotne właściwości i naszą motywację.

Bezwzględnie nie poleca się stosowania jakichkolwiek jadłospisów o skrajnie ujemnym bilansie wartości odżywczych. To może i efektywne rozwiązanie, ale niezwykle niebezpieczne dla organizmu.

Łatwa, niewymagająca i efektywna aktywność fizyczna
Trening na odchudzanie kojarzony jest głównie jako wyczerpująca forma aktywności fizycznej. W zasadzie, to trudno tego uniknąć. Musimy na treningu wylać litry potu, aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Należy mieć jednak świadomość, że forma aktywności może być – paradoksalnie – bardzo przyjemna. Wszak, czym innym jest zmęczenie generowane podczas rekreacyjnej gry w piłkę nożną, a wysiłek dla organizmu podczas nudnego biegania.

Dlatego też, bardzo ważne jest to, aby robić to, co lubimy. Form aktywności jest naprawdę wiele. Dla jednych, przyjemna jest wspomniana piłka nożna, dla innych jazda na rowerze, a dla jeszcze innych – jazda na rolkach/łyżwach. Kluczowe jest jednak to, aby zawsze trening był intensywny. Musimy dawać z siebie 100%, aby efekty przychodziły dostatecznie szybko.

Czym można wspomóc proces odchudzania?
Powszechnym rozwiązaniem jeśli chodzi o proces redukcji jest stosowanie suplementów diet. To metoda, która zyskuje coraz więcej zwolenników. Przyczyna takiego stanu rzeczy jest jedna – coraz wyższa efektywność oferowanych środków.

Warto się nimi zainteresować, jednocześnie posiadając świadomość, że nie jest to substytut diety, a jedynie jej uzupełnienie. Do substancji o sprawdzonej renomie i skuteczności zalicza się przede wszystkim błonnik oraz kwas hydroksyctrynowym.

Na szczególne wyróżnienie zasługują takie suplementy jak Garcynia Kambodżańska czy Zielony Jęczmień. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się także środki wzbogacane Spiruliną, Chlorellą oraz Błonnikiem Witalnym (babka płesznik, babka jajowata).

Reasumując, odchudzanie może być naprawdę łatwe i przyjemne. Wszystko jest bowiem kwestią dobrego, skutecznego planu.

Dodaj komentarz